Wsparcie IT
Najkorzystniejsza forma współpracy dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Podejmując współpracę z Nami mogą Państwo skupić się na swojej podstawowej działalności a my zajmiemy się obsługą informatyczną firmy.
Ta forma współpracy dedykowana jest dla Klientów, którym zależy na szybkiej reakcji w przypadku awarii, a przede wszystkim na unikaniu awarii poprzez monitorowanie i analizę sprzętu i usług, co przekłada się na działanie głównie prewencyjne (profilaktyczne), a nie skutkowe. Działanie takie polega na analizie potencjalnych problemów i usunięciu ich źródła poprzez wymianę sprzętu komputerowego, elementów pasywnych sieci, czy rekonfigurację usług znacznie ograniczając tym samym ryzyko wystąpienia awarii.
Przykładowe usługi jakie świadczymy:
- monitorowanie działania serwerów
- monitorowanie działania usług
- monitorowanie działania sieci lokalnych
- obsługa systemów informatycznych w firmie
- wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów (helpdesk)
- administracja serwerów i stacji roboczych
- okresowa konserwacja sprzętu komputerowego
- doradztwo w zakresie doboru rozwiązań informatycznych
- gwarancja czasu reakcji
- administracja sieci lokalnej LAN
- archiwizacja i backup danych
- zarządzanie stroną internetową i kontami pocztowymi
- zarządzanie systemami monitoringu CCTV
- obsługa i serwis central telefonicznych analogowych i cyfrowych (VOIP)
- pisanie programów
Doraźna pomoc informatyczna
Dla małych firm, gdzie nie ma potrzeby stałej obsługi informatycznej, proponujemy wsparcie doraźne. Rozwiązanie to jest opłacalne tylko dla małych firm sporadycznie potrzebujących pomocy, np.:
- konfiguracja systemów informatycznych
- wdrożenia systemów informatycznych
- konfiguracja usług systemowych
- budowa lub modernizacja struktury informatycznej firmy
- montaż systemu monitoringu
- konfiguracja serwerów lub sieci
- oraz inne usługi wykonywane jednorazowo
Pomoc zdalna
Warunki korzystania z usługi
- Usługa pomocy zdalnej jest usługą płatną (nie dotyczy Klientów mających umowy na obsługę informatyczną).
- Stawka ustalana jest indywidualnie w zależności od rodzaju wykonywanej usługi informatycznej (naprawy, konfiguracji).
- Uruchomienie konsultacji (kliknięcie przycisku „akceptuje”) jest równoznaczne z akceptacją powyższych warunków, a tym samym wyrażeniem zgody na wystawienie faktury VAT z odroczonym terminem płatności.
- W przypadku braku ustaleń koszt usługi to 100zł netto za każde rozpoczęte 30minut pracy technika dla wsparcia ogólnego lub 140zł netto/30minut dla usług w zakresie kadrowym lub księgowym.
Pomoc zdalna
- 100zł netto za każde rozpoczęte 30 minut pracy technika dla wsparcia ogólnego.
- 140zł netto za każde rozpoczęte 30 minut dla usług w zakresie kadrowym lub księgowym.
Uproszczona wersja aplikacji
Dla Klientów będących pod stałą opieką informatyczną naszej firmy poniżej udostępniliśmy uproszczoną wersję aplikacji.
Serwerowa wersja aplikacji
Dla Klientów będących pod stałą opieką informatyczną naszej firmy poniżej udostępniliśmy wersję serwerową aplikacji.