Platforma B2B zintegrowana z Subiektem

Rewolucja w zarządzaniu 

Podnieś efektywność przeprowadzanych transakcji za sprawą innowatorskiego oprogramowania. Skorzystaj z możliwości zintegrowania z Subiektem NEXO. Dzięki czemu zyskasz niezawodne wsparcie dla dowolnych aspektów obsługi Twojej sprzedaży. Decydując się na ten krok, otrzymasz kompleksową pomoc w zarządzaniu w jednym miejscu.

Wszechstronna automatyzacja zapewniana przez integrację z systemem Subiekt Nexo pozwala na bezproblemowy przepływ informacji. Wszystkie mechanizmy indywidualnego profilu twojej firmy mogą być dokładne monitorowanie.

Sukces Twojej działalności w przeważającej części zależy od płynności informacji między kluczowymi elementami, jak:

  • Katalogi produktów
  • Stany magazynowe
  • Ceny wraz z rabatami 
  • Zamówienia i faktury 

Automatyczne zsynchronizowanie tych elementów dzięki subiektowi bezpośrednio wpłynie na efektywniejsze zarządzanie całą ofertą. Wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany w tych obszarach zostanie rozpropagowane w czasie rzeczywistym. Nie będziesz musiał/musiała się martwić już nigdy więcej, że zmiany cen czy stanów magazynowych nie są aktualnie odzwierciedlane.

System ponadto został tak zaprojektowany, aby zmaksymalizować wydajność czasu pracy podczas użytkowania. Interfejs jest niezwykle intuicyjny, czytelny oraz łatwy w obsłudze.

Osiągaj najlepsze wyniki w szybki i prosty sposób

Chcesz zminimalizować koszty i zoptymalizować czas pracy związany z obsługą transakcji biznesowych, a także wykluczyć ryzyko błędów? Zintegrowanie platform B2B z systemem Subiekt Nexo z pewnością Ci w tym pomoże.

Od teraz proces składania zamówień dla klientów B2B może być błyskawiczny. Dzięki nowatorskiemu systemowi zyskujesz holistyczną automatyzację wszystkich etapów sprzedażowych. Raz na zawsze skończysz ze żmudnym przepisywaniem danych. Otrzymujesz prosty dostęp do istniejących katalogów produktów, gdzie możesz wprowadzać dowolne zmiany. Jednym kliknięciem będziesz w stanie wdrażać nowości, aktualizacje cen lub rabaty. Masz możliwości na bieżąco kontrolować zamówienia i śledzić ich statusy. 

Co istotne, rozwiązania zapewnione przez system Subiekt Nexo są elastyczne i automatycznie dopasowują się do specyficznych potrzeb twojej firmy

Nadzorowanie przepływu transakcji jeszcze nigdy nie było tak sprawne i klarowne. Każde zlecenie możemy w bezproblemowy sposób przetwarzać, generować faktury i zarządzać dostawami.

Integracja platformy B2B z Subiektem NEXO zapewnia spójność danych między różnymi systemami i eliminuje konieczność podwójnego wprowadzania danych. Dodatkowo integracja umożliwia lepsze zarządzanie klientami, historią zamówień oraz analizowanie danych sprzedażowych.

Subiekt NEXO i Platforma B2B

Przede wszystkim te narzędzia są odpowiedzialne za składanie zamówień, generowanie faktur, zarządzanie dostawami i śledzenie statusów zamówień. Zarówno Subiekt, jak i platformy B2B często oferują możliwość integracji z innymi systemami w firmie. Mowa w tym przypadku o systemach ERP, CRM, itp. Pozwala to na synchronizację danych i lepszą automatyzację procesów biznesowych.

Subiekt jest skoncentrowany na wewnętrznych operacjach firmy. Dzięki niemu mamy pełny wgląd w magazynowanie, sprzedaż czy finanse. Z kolei platforma B2B skupia się na obsłudze transakcji i współpracy między firmami.